Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
    Да, ама се заглеждаш, като минавам покрай тебе по Шишман, а? То ще стане на 8 години под моя собственост след някой друг месец, щото е пълно с "баровци" със свободен дух, които не могат да си помислят да дадат повече от 5000 лева за Алфа, ама иначе са фенове


    Служебните автомобили, които караш или си карал, не ни касаят, ти нали беше в графата пешеходци с метро и неделен шофьор с 5000 км. годишно Нафтовата печка я карам ежедневно и по много, щото си върша работата с нея и ми е нужна, пък единственият път, когато е отказвала да пали беше като ми умря акумулатора тая зима - може да се поинтересуваш за състоянието и вида й от Бобо
    Колкото до парите, да те са важни и нужни, и за съжаление ги нямах в достатъчно количество за да си купя ГТ (разбира се дизелово) вместо 156, нищо че са една и съща кола както писах по-горе на колегата Fear, ма кво да се прави нашите нямаха кола по социалистическо време, камо ли Алфа, та се наложи сам да си изкарвам парите за автомобилите :spell

    Айде със здраве, и пак ще повторя: стига ревали като вдовици за хуй относно миналото и бъдещето на марката, ако не бяха Фиат верно нямаше да я има, или щеше да бъде някой друг чорбаджията, но не и самостоятелна.
    А това за фиат е вярно, така е.
    Дизела си има плюсове, няма спор, но и бензина си има фенове, привърженици и плюсове тоест за всеки влак си има пътници.При това правим разлика за кола за работа, тип служебна, вярно повечето дизели и други, които пък се и карат по малко.Новите бензинови двигатели са и значително по икономични от старите.
    За моята съм дал над 12 бона да ти кажа, първо, а второ хората дават, колкото имат, тоест доходите са ни ниски.
    Новата кола си е нова.Ясно, че и цените са пречка и у нас.
    Но лично на мен концепцията на старите автомобили ми харесва повече.Прогреса не може да бъде спрян, колите ще се развиват, но Алфата, да говорим за нея ще я има винаги.Никога алфите не са били масови автомобили.
    В тая насока, Жулиетата е много по класен автомобил от 159, в 159 ми харесва най вече външната визия, ма ще видим.А какво ще стане точно ще покаже бъдещето, това за Шишман само не разбрах за мен ли е, понеже горе долу там ми е квартала, ма това е друга тема,
    Last edited by fred; d.m.y г., 21:59.
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
      А това за фиат е вярно, така е.
      Дизела си има плюсове, няма спор, но и бензина си има фенове, привърженици и плюсове тоест за всеки влак си има пътници.При това правим разлика за кола за работа, тип служебна, вярно повечето дизели и други, които пък се и карат по малко.Новите бензинови двигатели са и значително по икономични от старите.
      За моята съм дал над 12 бона да ти кажа, първо, а второ хората дават, колкото имат, тоест доходите са ни ниски.
      Новата кола си е нова.Ясно, че и цените са пречка и у нас.
      Но лично на мен концепцията на старите автомобили ми харесва повече.Прогреса не може да бъде спрян, колите ще се развиват, но Алфата, да говорим за нея ще я има винаги.Никога алфите не са били масови автомобили.
      В тая насока, Жулиетата е много по класен автомобил от 159, в 159 ми харесва най вече външната визия, ма ще видим.А какво ще стане точно ще покаже бъдещето, това за Шишман само не разбрах за мен ли е, понеже горе долу там ми е квартала, ма това е друга тема,
      Мне, за мен беше, аз го засичам там от време на време.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
        Ако ще водим социално-класов спор, т.е. ще си ги мерим, да ти покажа бележките от бензиностанцията.
        Темата си е много хубава и предлагам да не вадим пишкомерите. Основният въпрос е - дали при новите модели на Алфа Ромео има причина да си ги купиш вместо БМВ или Хонда например, дават ли нещо по-различно?
        Нищо не мерим, бе Кольо, аз дори не съм изтъквал нищо за 156-цата, даже писах, че е доста стар модел, ако си направиш труда да се върнеш няколко страници назад. Напротив, аз споменавам 159 като съвременен модел. Колкото до причината да не купя БМВ - това е задното предаване и циганията, за Хонда тоталното безличие... и окачването на 156 Не забравяй, че съм дългогодишен водач и собственик на Дедра, която е същият Фиат като твоята 155
        Първоначално публикувано от infernus Покажи съобщение
        Колегата с 156 кажи колко километра си минал и колко пъти си ходил в сервиза на Бобо за предница и колко ти е стъпила само предницата, без да чувам оправданията че в БГ пътищата са зле, както са зле за алфа така са зле и немските варели.

        Поне от цялата дискусия, маи се разбра че само 159 има нещо от Алфа в нея си освен дизайна, ама пак с Фиат матор... Алфа никога не са правели нафтени печки, въпреки че на фиат не са зле. Но да видим последния тънък ход в ВМ дизела.
        Можеш да го питаш, със сигурност ти си му доста по-чест гост с тоя боксер. Иначе съм с полиуретан от Ферариста вече година близо и си свиркам, преди това оргиналното окачване сдаде багажа след 2 години и кусур, въпросът е ти колко пъти си сменял носачи за по 45 кинта парчето и лагери на задния мост с тая ширпотреба Типо/Темпра/Дедра/145/146/155
        Last edited by RPWWD; d.m.y г., 22:47.
        Giulietta 1,6 JTDm 2013
        156 SW 1,9 JTD 2003

        Comment


        • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
          А това за фиат е вярно, така е.
          Дизела си има плюсове, няма спор, но и бензина си има фенове, привърженици и плюсове тоест за всеки влак си има пътници.При това правим разлика за кола за работа, тип служебна, вярно повечето дизели и други, които пък се и карат по малко.Новите бензинови двигатели са и значително по икономични от старите.
          За моята съм дал над 12 бона да ти кажа, първо, а второ хората дават, колкото имат, тоест доходите са ни ниски.
          Новата кола си е нова.Ясно, че и цените са пречка и у нас.
          Но лично на мен концепцията на старите автомобили ми харесва повече.Прогреса не може да бъде спрян, колите ще се развиват, но Алфата, да говорим за нея ще я има винаги.Никога алфите не са били масови автомобили.
          В тая насока, Жулиетата е много по класен автомобил от 159, в 159 ми харесва най вече външната визия, ма ще видим.А какво ще стане точно ще покаже бъдещето, това за Шишман само не разбрах за мен ли е, понеже горе долу там ми е квартала, ма това е друга тема,
          Ха-ха-ха.Жулиетата по -класна от 159!!!Приказваш смешки.Имах възможността да съм един от първите качили се в новата Жулиета/ако не вярваш виж темата за нея -53стр. Не се хваля , но бях може би първият човек в България качил снимки , видял колата на живо ,но не като музеен експонат на шоуто , качил се в нея и с лични впечатления след премиерата и в Милано моторс./
          Карам 159-ка и трябва да ти кажа , че Жулиетата си е просто един малък бръмбар в сравнение със 159-та.Не казвам , че е лоша дори напротив , но просто изобщо не е по-класен автомобил по нищо.
          Last edited by alfageorgi; d.m.y г., 23:13.
          Alfa Romeo Giulietta 170hp

          Comment


          • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
            В тая насока, Жулиетата е много по класен автомобил от 159, в 159 ми харесва най вече външната визия, ма ще видим
            Съмнява ме, да е по-класен, но мен така или иначе клас С на автомобилостроенето не ме касае. Аз ползвам класове В и Д за автомобилните си нужди. Въпреки това, аз само мога да приветствам новите модели на Алфа, и не им се цупя, че не били като старите само щото не мога да си купя сега и на момента. Според мен марката я чака добро бъдеще и ще продължа да и се кефя, както го правя и сега всеки ден когато карам или слизам и се качвам от колата си.
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
              Не се хваля , но бях може би първият човек в България качил снимки , видял колата на живо ,но не като музеен експонат на шоуто , качил се в нея и с лични впечатления след премиерата и в Милано моторс./
              Карам 159-ка и трябва да ти кажа , че Жулиетата си е просто един малък бръмбар в сравнение със 159-та.Не казвам , че е лоша дори напротив , но просто изобщо не е по-класен автомобил по нищо.
              По тeзи въпроси може да се поспори. Аз карах Жулиетата през април на пистата в Балоко и в района на Лаго Мажоре - дори ми се отвори парашута да я карам доста повече от предвиденото, щото заради оня вулкан с непроизносимото име останах в Италия цяла седмица вместо предвидените 3 дни.

              А за да твърдиш, че 159 е по-класен автомобил от Жулиета, явно не си карал Жулиета QV (235 к.с.) на писта. Определено НЯМА такава 159-ка, която дори да може да се доближи до поведението и управляемостта на Жулиетата. Изгорих два резервоара бензин само на пистата в Балоко (има снимки - горе-долу стига за около 200 километра) и мога да твърдя това с абсолютна увереност.

              Ето малко мои снимки от 16 април 2010 г.:





              За толкова стига един резервоар при яко газиране по пистата



              А бордният компютър стига до 25 л/100 и скромно спира да показва повече



              Повече снимки тук: http://s869.photobucket.com/albums/a...010/?start=all
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                Съмнява ме, да е по-класен, но мен така или иначе клас С на автомобилостроенето не ме касае. Аз ползвам класове В и Д за автомобилните си нужди. Въпреки това, аз само мога да приветствам новите модели на Алфа, и не им се цупя, че не били като старите само щото не мога да си купя сега и на момента. Според мен марката я чака добро бъдеще и ще продължа да и се кефя, както го правя и сега всеки ден когато карам или слизам и се качвам от колата си.
                С твойта кола можеш да се кефиш много повече, отколкото в Митко, за Жулиета не знам, само отвън съм я виждал. А 159-ката като излезе нямах пари и за 33-ка, ама не съм я плюл, вервай ми. Та не е там причината.
                П.С. Дедрата си е много готин автомобил, навремето ако не си бях навил на пръста, че ще е Алфа, щях д авзема Дедра. За мен тая платформа - Типо-Темпра-Делта-Дедра-155 си е много сполучлива.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  Нищо не мерим, бе Кольо, аз дори не съм изтъквал нищо за 156-цата, даже писах, че е доста стар модел, ако си направиш труда да се върнеш няколко страници назад. Напротив, аз споменавам 159 като съвременен модел. Колкото до причината да не купя БМВ - това е задното предаване и циганията, за Хонда тоталното безличие... и окачването на 156 Не забравяй, че съм дългогодишен водач и собственик на Дедра, която е същият Фиат като твоята 155


                  Можеш да го питаш, със сигурност ти си му доста по-чест гост с тоя боксер. Иначе съм с полиуретан от Ферариста вече година близо и си свиркам, преди това оргиналното окачване сдаде багажа след 2 години и кусур, въпросът е ти колко пъти си сменял носачи за по 45 кинта парчето и лагери на задния мост с тая ширпотреба Типо/Темпра/Дедра/145/146/155
                  Абе че е шит Типо окачване шит е, ама докато се разберем кое е по здраво 156 или Типо окачването ще наспамим темата, ако искаш отвори една тема "Кой е по-по-най" и там да ги мерим , да не спамим тука.

                  А боксера за 3 месеца му правя 5к километра в София главно, сутрин при -15 пали без да се замисли. Според мен лош боксер няма, има мърляви собственици и майстори който не му разбират. По този въпрос се консултирай ако искаш с Боби33

                  Окачването съм го сменил отпред преди година и половина, като поредният некадърник майстор ми скъса маншоните на шарнирите и все пак си кара без да се разклопа все още, ама носачите бяха по 75:P

                  Прелагам постовете със сранения на модели модератора да ги делне или да ги премести в друга тема, ако има такава, че ще се наспами тази тема доста сериозно, еле пък ако се почне дизел бензин спора

                  ---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

                  Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                  По тeзи въпроси може да се поспори. Аз карах Жулиетата през април на пистата в Балоко и в района на Лаго Мажоре - дори ми се отвори парашута да я карам доста повече от предвиденото, щото заради оня вулкан с непроизносимото име останах в Италия цяла седмица вместо предвидените 3 дни.

                  А за да твърдиш, че 159 е по-класен автомобил от Жулиета, явно не си карал Жулиета QV (235 к.с.) на писта. Определено НЯМА такава 159-ка, която дори да може да се доближи до поведението и управляемостта на Жулиетата. Изгорих два резервоара бензин само на пистата в Балоко (има снимки - горе-долу стига за около 200 километра) и мога да твърдя това с абсолютна увереност.

                  Ето малко мои снимки от 16 април 2010 г.:


                  За толкова стига един резервоар при яко газиране по пистата



                  А бордният компютър стига до 25 л/100 и скромно спира да показва повече



                  Повече снимки тук: http://s869.photobucket.com/albums/a...010/?start=all
                  Добре, може ли да коментираш графиката коята са показали в сравнение между марките (в допълнителните снимки). Виждам, че стортния сетъп е по добър от BWM може ли да кажеш с кой модел го сравниха, защото надали ще смеят да го напишат някъде черно на бяло . И с кой модел на VW варелите сравниха стандартния сетъп. Иначе доста внушаващо са се подготвили за поредния брейнуашинг, на тема Жужа, нека дойде в България да има все пак повече мнения за Жужа QV (един Пинко пролет не прави ), пък дано и от собственици, за което стискам палци.
                  Last edited by infernus; d.m.y г., 07:35.
                  145 1.7 16V Boxer

                  Comment


                  • Жулиетата е много хубава отзад. Но отпред... го няма това излъчване като на GT,Brera,159....
                    Alfa 156 1.6TS '01

                    Comment


                    • скромно мнение на обикновен клиент на Алфа - бъдещето на марката си е ОК, радвам се, че съм имал две Алфи с удоволствие бих карал и следваща ... червените от снимките на Пинко изглеждат много добре
                      Не разбирам какво толкова сте недоволни от новите модели - сравнени с конкурентните, не виждам с какво са по-лоши. По принцип е хубаво човек да може да покара повече и различни марки ... поне една Алфа обаче е задължителна според мен Има едно по-различно усещане в тия коли и тва е
                      147 1.6 TS

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от lazy Покажи съобщение
                        скромно мнение на обикновен клиент на Алфа - бъдещето на марката си е ОК, радвам се, че съм имал две Алфи с удоволствие бих карал и следваща ... червените от снимките на Пинко изглеждат много добре
                        Не разбирам какво толкова сте недоволни от новите модели - сравнени с конкурентните, не виждам с какво са по-лоши. По принцип е хубаво човек да може да покара повече и различни марки ... поне една Алфа обаче е задължителна според мен Има едно по-различно усещане в тия коли и тва е
                        ама и подписа ти е хубав... шегичка

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                          По тeзи въпроси може да се поспори. Аз карах Жулиетата през април на пистата в Балоко и в района на Лаго Мажоре - дори ми се отвори парашута да я карам доста повече от предвиденото, щото заради оня вулкан с непроизносимото име останах в Италия цяла седмица вместо предвидените 3 дни.

                          А за да твърдиш, че 159 е по-класен автомобил от Жулиета, явно не си карал Жулиета QV (235 к.с.) на писта. Определено НЯМА такава 159-ка, която дори да може да се доближи до поведението и управляемостта на Жулиетата. Изгорих два резервоара бензин само на пистата в Балоко (има снимки - горе-долу стига за около 200 километра) и мога да твърдя това с абсолютна увереност.

                          Ето малко мои снимки от 16 април 2010 г.:





                          За толкова стига един резервоар при яко газиране по пистата



                          А бордният компютър стига до 25 л/100 и скромно спира да показва повече



                          Повече снимки тук: http://s869.photobucket.com/albums/a...010/?start=all
                          Моите уважения пич.Но защо ми сравняваш моята кола с топ версията на Жулиета.Сравни я със 159-та 3.2 мотора в TI изпълнение пък да видим какво ще излезе тогава.Жулиетката даже няма и 4х4 задвижване и при това положение за какво превъзходство и по-голяма класа ми говориш въобще .Да не говорим , че субективните ти усещания за пътно поведение и управляемост изобщо не са някакъв обективен критерий.Това , че работиш в Ауто Билд и имаш достъп до автомобилните новости преди повечето хора в тоя форум много ме радва , но да ме убеждаващ ,че Жулиетката е по-класен автомобил от 159-та ми е направо смешно.
                          Alfa Romeo Giulietta 170hp

                          Comment


                          • аз се наемам до направим с моите колеги въпростния тест защото дълбоко се съмнявам, че Джулиетата ще даде по-добро време дори и от дизелова 159 ... мога и облог да приема ако някои има насреща за бира ей тъй като по филмите

                            а за Джулиета 1.4 няма смисъл да коментираме .......

                            При такива изказвания коя кола е по-добра на писта, се искат факти... демек времена. Не субекривни усещания.
                            159 е колата от последните години на алфа.
                            Last edited by ne0; d.m.y г., 10:34.

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                              159 е колата от последните години на алфа.
                              Анджак. И без да имам твоя опит с колите явно съм го усетил.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                                аз се наемам до направим с моите колеги въпростния тест защото дълбоко се съмнявам, че Джулиетата ще даде по-добро време дори и от дизелова 159 ... мога и облог да приема ако някои има насреща за бира ей тъй като по филмите

                                а за Джулиета 1.4 няма смисъл да коментираме .......

                                При такива изказвания коя кола е по-добра на писта, се искат факти... демек времена. Не субекривни усещания.
                                159 е колата от последните години на алфа.
                                Дам,ще му уредим на Иван един тест със 159 2.4 ЖТД ТИ,срещу Жулиета Куве

                                П.С.Въпросната 159-ка размаза на Боян 159 3.2

                                ---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

                                Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                                По тeзи въпроси може да се поспори. Аз карах Жулиетата през април на пистата в Балоко и в района на Лаго Мажоре - дори ми се отвори парашута да я карам доста повече от предвиденото, щото заради оня вулкан с непроизносимото име останах в Италия цяла седмица вместо предвидените 3 дни.

                                А за да твърдиш, че 159 е по-класен автомобил от Жулиета, явно не си карал Жулиета QV (235 к.с.) на писта. Определено НЯМА такава 159-ка, която дори да може да се доближи до поведението и управляемостта на Жулиетата. Изгорих два резервоара бензин само на пистата в Балоко (има снимки - горе-долу стига за около 200 километра) и мога да твърдя това с абсолютна увереност.
                                Иване,Иванеееее за пореден път се излагаш във форума,това твое мнение въобще не подлежи на коментар,смешно е
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X